Hoe bereik je de beste talenten?

De 3 geheimen voor het werven en behouden van markering talent

De arbeidsmarkt boomt nog steeds. Het tekort aan goede arbeidskrachten loopt de komende jaren op. Dat is althans de verwachting van het Sociaal Cultureel Planbureau. Dat stelt recruiters voor grote problemen, de kandidaat is aan de macht. De beste talenten verkeren helemaal in een luxe positie, zij zijn zich enorm goed bewust van hun plek in de arbeidsmarkt. De vraag bepaalt het aanbod, ook in dit segment. Het traditionele wervingsproces voldoet niet meer. Het E-book ‘De 3 geheimen voor het werven en behouden van marketing talent’ laat jou kennis maken met de wijze waarop je de beste talenten verder kunt helpen in de volgende fase van hun carrière.

Internet heeft het wervingsproces volledig veranderd. Goede kandidaten leren online veel over jouw bedrijf en welke kansen dat voor hen biedt. Dat is de nieuwe rol van de recruiter: sla een brug tussen de zelf verworven kennis met de kennis in jouw organisatie en jij als recruiter vindt op die manier de meest geschikte functie voor de kandidaat. In deze tijd van schaarste is het jouw uitdaging om van jonge talenten all-stars te maken, zodat je ze niet alleen voor een langere termijn aan jouw bedrijf kunt binden, maar ze bovendien een belangrijke rol spelen in het steeds opnieuw weer werven en behouden van nieuwe toptalenten.

‘De 3 geheimen voor het werven en behouden van marketing talent’, is een uitgave van ZV Marketing Profs en een coproductie van WerkzoektVindt.nl en MarketingPenguin.com.

New call-to-action

Leave your comment